Wednesday, November 17, 2010

Aku Time Raya Aji

"Aaaaaaarrrrrrrhhhhhhggggggg"

tu lah perasaan aku time skunk....
walaupun cm tu aq sempat ag berblog....
ontah la....
aku rase nak jerit nak ngamuk..
oooppppssss
terlbh sudah....
mesti korang nak tau kan npe aku cm cacing kepanasan....
keadaan aku sebijik ngan cacing kat bwh nie...
  tp aku ngah panas ke....
suke ati aku je nak gune perumpamaan merata2...
tau dek cikgu aku dah kene meleter dah nie...
lantak la....
hidup aku skunk nie jd x betul....
ntah la....
exam nak dekat buku pun x abis bace ag.....

Time raya aji org len makan puas2 
makan sate la.....yummmmm.

rendang la.....sedapppppp nyaaaa....

aku plak hanya mengenangkan nasib je....
cam ayam nie hanya mampu pegang garpu n pisau je...

x mampu untuk dptkan makanan...
bkan stakat masakan daging aku x dpt makan...
makanan untuk tghr n ptg n mybe malam aku x pat gak...
dah la cafe tutup...
mall plak penuh org....
n yang mmpu aku makan hanya lah 
maggie....
aaaahhhhh tidakkkkkkk....
aku naik giler makan bende tu....
aku ase nak muntah klu makan arie..


Mengapa semua ini harus berlaku...
wah mcm lirik lagu je...
mmg sesuai utk aku yang sebegini..


Memang raya aji tahun nie aku kene berkorban...
walaupun nak giler dah nie...
(giler aku x la smpai nak msuk tanjung rambutan)
(giler2 manja je)
hehehehehe
raya aji....raya aji....
mmg pnuh bermakne...WALAUPUNNNNNN....


No comments:

Post a Comment