Friday, December 10, 2010

BilA Aku bICaRa tEntAng NoVeL

BICARA NOVEL

Hao Jiu Bu Jian.....hehehehehe...skunk nie aku nak bicara tentang N yg aku dah terbaca ckit dalam internet....ye la aku x beli ag...aku baca separuh pun dah cukup m'buatkan aku membayangkan situasi N tu sorang2...hehehhe...best tau N nie rugi sape yg x baca...bg aku cerita N nie seakan menceritakn tentang kisah aku n c dia...lawakkan....k la aku citer la serba ckit pasal N nie yg aku kata best sgt...


THE BEST NOVEL.....wat mse skunk...



(bila aku start bercerita)
pada suatu ari aku....hak2222....x de maknenye...
N nie mengisahkan tentang seorg budak yg agak tomboi...de 2 orang abg n sorg ayah...emak die dah meninggal...aku x tau plak bila emak die meninggal...die ni ganas, suke men bola sepak ngan abg die tp abg die x suke ajak die men sbb die bkn tendang bola tp tendang kaki org...khususnya kaki membe abg die...pastu bila time die dah msuk kolej die de la tangkap cintan ngan sorang mamat nie...so nak jdkan cerita ag...die try la jd feminin cm pompuan len...cm aku la kot...wakakkakaka...die de sorang kawan pompuan walaupun die nie tomboi...tp membe die nie bek la gak ngan die n yg penting sanggup bermembe ngan die yg tomboi nie...segala hal die akan g tau membe bek die ni...then die nie gak de musuh yg slalu cari gaduh ngan die...hah nie la bab yg aku kata sama tu...wakakkaka...aku pun de musuh gak....tp musuh die minat die...tp aku benci musuh aku wat mase skunk tp x tau la d kemudian ari...hak222...de ke sayang dkemudian ari...ku rase tidak...hahahhha...wei ni nak citer aku ke citer N..OK22..RELAX..sambung la nie...pastu c musuh die nie dah bg petunjuk kat die nie yg laki tu syok kat die tp c die nie wat bodoh la...yela sbb diorg kan gadu... n lagi satu c musuh die nie bkn mamat jiwang...x reti nak romantik...hampeh btul...then c die nie cm biasa la gaduh n gaduh n gaduh smpai la aku abis bace kat dlm internet nie...blum ending ag tau..tu la pasal time aku blik umah nnt aku nak beli N nie...hehheheh...membayang la aku nnt sorang2...hak222...korang pun ptt kene bace tau...samaada korang beli ke, curi ke, atau pinjam je...tp lebih syok beli la...hehehheh...nnt korang curi dpt dosa n klu pinjam kita manusia nie jenis ganas klu pinjam barang org...so pk la sendiri...

de ag N len tp aku x bace separuh ag cm N nie...
aku sempat bace sinopsis je...
kadang2 sinopsis je sedap tp bce cm hampeh je...







'Pesanan teringkas'
korang beli la...
nnt g tau aku best ke x...
hehehheheh....
biasa la aku nie KAKI NOVEL!!!!!
 LAYANNNN!!!!!

No comments:

Post a Comment